Bursalı kızlar - Bursa'nın kızları - Bursa kızları - Bursa'den kızlar - Bursalı kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz

Bursa Türkiye'de kızların en çok ceşitlilik gsöterdigi şehirdir. Hem gorünüş, hem karakter hem de erkeklere bakısları açısından.

Aslen Bursalı degilim ama işim geregi epey kaldım bu şehirde. Yıllardır da gidip gelirim sürekli. Hayatımın aşkını da yine burada yaşadım. Kızlarını yakından tanıdım diyebilirim.

Mesela güneye gittiginizde çogunlukla esmer kızları görürsünüz. Karadenize dogru ise daha beyaz tenli hatta sarışınları. Bursa ise hepsinin karışımı. Sokakta karşınızdan gelen 9 kizdan üçü esmer, üçü sarışın, üçü de kumraldır. Yani Bursa'da begenilmeyecek kız yoktur bence.

Litvanyaya gittin diyelim, orada kizlarla tanisirsan ne yapacaksin? Vilnius tanitim videosunu buradan izleyebilirsiniz

Bursalı kızların karakterleri de tipileri gibi. Sert kız da çok, hep basını öne egen de çok, kapalı kız da çok, ateist kız da.

Ama ortak bir özellikleri var. Bursa'da kızlar ne kadar agır başlı görünse de aslında ozgürlüklerine çok düşkündürler. Erkege kole olmayı sevmezler.

Bursali sevgilisi, eşi veya yakın dostu olanlardan kötü bir soz duymadım henüz. Demekki cin gibi bu kentin kızları :-)

Avusturya'dan Brigitte romantik ve erotik ciftler icin en güzel aşk şarkılarını secti. listeyi görmek icin tıklayın

Sizler neler düşnüyorsunuz?
Bursa'dan kız arkadaşı olanlar neler soyleyebilir?
Bir Bursalı hatuna gonül vermiş dostlar, hangisini daha çok yaşadınız: acıyı mı huzuru mu?

Bursalı kızlara "çirkin" diyebilecek olan babayigit var mi acaba?

En iyi ve kötü taraflari nedir Bursa kızlarının?

Atakan E T - Ankara / Bursa

.